فرمانده انتظامی مازندران مطرح کرد؛

فراگیری نظم و امنیت با افزایش احساس امنیت در جامعه 

سردار «میرزایی» گفت: افزایش احساس امنیت در جامعه منجر به انسجام اجتماعی و فراگیری نظم و امنیت در بین مردم خواهد شد.  
کد خبر: ۵۲۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ - 15May 2022

فراگيري نظم و امنيت با افزایش احساس امنیت در جامعه به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران امروز در مراسم افتتاح حسینیه امام خمینی (ره) ستاد انتظامی شهرستان بابل که با حضور نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای شهر آن شهرستان همراه بود، اظهار داشت: احساس مسئولیت مردم و اعتماد آنان به پلیس باعث شده است که نوع و میزان مشارکت مردم در پیشگیری از جرم افزایش یابد.

فرمانده انتظامی استان مازندان با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از اقدامات و عملکرد‌های پلیس تصریح کرد: افزایش احساس امنیت در جامعه منجر به انسجام اجتماعی و فراگیری نظم و امنیت در بین مردم خواهد شد.

مراسم «مهدی سعادتی» نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی و اعلام رضایت از عملکرد انتظامی استان افزود: آرامش و امنیت موجود در جامعه مرهون فداکاری، تلاش، برنامه ریزی و کوشش صادقانه برقرارکنندگان امنیت، از جمله نیرو‌های خدوم انتظامی در استان است.

سعادتی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی انعکاس دهنده خدمات، حمایتگر و پیگیر رفع مشکلات پلیس به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر و موثر این نیروی خدوم به مردم و همچنین ایجاد بستری بالنده برای دستیابی به آینده‌ای روشن هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مجلس شورای اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار